Шановні абоненти!

Новорічне свято — це завжди новий, незвіданий крок у майбутнє, нові надії та сподівання. Тож прийміть найщиріші привітання з наступаючим Новим роком та Різдвом Христовим.

Нехай у Новому році життя буде багатим на незабутні враження, хай мрії збуваються, сяють на обличчях посмішки, очі світяться щастям!

Нехай в душі буде більше добра! Здоров’я, любові, взаєморозуміння, радості, достатку, подорожей і хороших подій.

Нехай 2019-й дарує тільки найкраще!

Графік роботи Центру обслуговування абонентів у період новорічних свят:
31.12.2018 — з 9:00 до 20:00;
1.01.2019 — вихідний;
2.02.2019 — працюємо у штатному режимі.

Шановні абоненти!

Повідомляємо про припинення дії поточного Договору із дистриб'ютором 31.12.2018. У зв'язку з відсутністю нових умов співробітництва, ми змушені припинити ретрансляцію групи каналів Discovery з 01.01.2019.

Приносимо наші вибачення та сподіваємось якнайскоріше вирішити це питання.

До уваги нових абонентів! А Ви вже знаєте що таке «Bilink Free»?

Хочете заощаджувати разом із Bilink — беріть участь у програмі лояльності!

Отримуйте максимум бонусів від активного користування послугами Інтернет та ТV.

Приймаючи участь в програмі лояльності «Bilink Free», у Вас з'являється можливість отримати безкоштовне користування послугами до 14 днів.

Примітки:

  • Для участі в програмі «Bilink Free» термін використання послуг повинен перевищувати 120 днів. Враховуються лише активні дні.
  • Після кожних 30 активних днів абонент отримує 1 безкоштовний день користування послугою згідно тарифного плану.
  • Абонент може використати тільки всі «зібрані» дні одразу.
  • Програма «Bilink Free» не сумується з іншими акціями чи пропозиціями Bilink.
  • Активувати програму лояльності можна через Особистий кабінет.

Сплата послуг Інтернет та ТV стала зручніше!

Ми турбуємося про комфорт наших абонентів, тому додаємо новий спосіб оплати — Lifecell.

Шановні абоненти!

13.11.2018 в інтервалі з 3:00 до 4:00 буде проведено планове оновлення програмного забезпечення маршрутизаторів агрегації мережі. У зв'язку з цим можливе переривання сервісу. Після завершення робіт рекомендуємо перезавантажити абонентське обладнання.

Дякуємо за розуміння.